چرا از قفل کابینت کودک باید استفاده کنیم ؟

قفل کابینت و یا قفل کابینت کودک یکی از مهم ترین وسایل ایمنی کودکان در منزل و مهد کودک می باشد . هیچگاه تصور نمی کردم اینقدر کابینت ها، دراورها و بطور کل کشوهای پر از وسایل اینگونه مورد علاقه کودکان باشند، به گونه ای که گاهی آنقدر عرصه را به انسان تنگ آورد که تصمیم بگیرد خانه ای بدون کابینت داشته باشد که البته محال است. نکته جالب توجه اینست که تقریبا تمامی کودکان به کابینت علاقه دارند و تقریبا می توان گفت هرچه اجسام از دید آنها مخفی تر باشند برای دستیابی به آن کنجکاوتر می شوند اما قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم که چگونه کابینت ها را از دست کودکان در امان بداریم.

قفل کابینت

خطرات احتمالی کابینت ها برای کودک چیست

  • - درون کابینت ها ممکن است محلی برای نگه داری اجسام خطرناک مانند چاقو، رنده و غیره باشد.
  • - ممکن است درب کابینت ها بر روی انگشتان دست کودک شما بسته شود و وی را دچار آسیب کند.
  • - کابینت ها همچنین ممکن است تبدیل شود به مرکز نگهداری اجناسی که کودک شما در سراسر خانه آنرا پیدا کرده و به عنوان تفریح آنرا در کابینت نگه داری کند مثلا سوییچ ماشین، انگشتر شما و غیره.
  • - صدای بسته شدن قفل درب کابینت ها برای والدین عصبی کننده است در صورتیکه کار مورد علاقه کودک شماست و آن را یکی از بازی های روزانه خود تلقی می کند.
قفل کابینت کودک

در ادامه ما 3 راه حل برای شما داریم که علاوه بر اینکه کودک شما را از خطر در امان نگه میدارد ظاهری زیبا نیز به منزل شما داده و به سهولت مورد استفاده قرار می گیرد.

قفل کایبنت نینو

قفل های کابینت آهن ربایی

این مدل قفل کابینت نه تنها موثر هستند بلکه نحوه استفاده و نصب آنها نیز بسیار آسان است. همچنین تنوع رنگ آنها به گونه ایست که شما به راحتی می توانید آن را با رنگ فلز و یا انواع کابینت خود ست کنید. طرز استفاده آن نیز بسیار راحت است به گونه ای که زمانیکه می خواهید کابینت قفل شده را باز کنید به راحتی بر روی قفل چند ثانیه نگه داشته سپس با دست دیگر کابینت را باز کنید و همچنین زمانیکه تمایل دارید تا بطور موقت قفل ها را از کار بیاندازید می توانید با کشیدن ضامن قفل، آنرا بطور موقت باز نگه دارید.

قفل های کابینت

چرا از قفل کابینت کودک باید استفاده کنیم ؟

مقالات مرتبط