وسایل مورد نیاز کودک را با دقت انتخاب کنید

زمانیکه بچه‌دار می‌شوید دوستان و اقوام شروع به توصیه کردن شما در خصوص خرید اسباب بازی و سایر وسایل مورد نیاز کودک می‌کنند اما جالب است بدانید که این نوع خرید‌ها راحت نبوده و اگر اطلاعات کافی در مورد چگونگی خریدشان نداشته باشید نه تنها پول خود را دور ریخته‌اید بلکه ممکن است جان کودک خود را نیز به خطر بیاندازید.

روروئک

به این دلیل که کودک با قرار گرفتن در روروئک می‌تواند به راحتی به سمت مناطق پر خطر برود باید در خرید روروئک نهایت دقت را داشته باشید. این در حالیست که پزشکان معتقد هستند این رورئک‌ها برخلاف تصور دیگران هیچ دخالتی در امر زودتر راه افتادن کودکان ندارند و تنها مانند سایر وسایل کودک وسیله‌ای برای سرگرمی هستند بنابراین بهتر است از انواع استاندارد آنها استفاده کنید.

روروئک

وسایل کمکی برای حمام کودک

صندلی‌ها و وسایلی که مادران برای حمام کردن کودکشان از آن استفاده می‌کنند گاهی اوقات حادثه آفرین می‌شود. چرا که گاهی مادر به این امید که کودک درون صندلی خود جای گرفته به بهانه آوردن چیزی از حمام خارج می‌شود در حالیکه کودک از جای خود لیز خورده و درون آب میافتد لذا بهتر است حتما از کلاه حمام برای کودک استفاده کنید و هرگز کودک را در حمام تنها رها نکنید.

وسایل کمکی برای حمام کودک

جعبه اسباب بازی

خیلی از مواقع والدین برای اینکه از شر ریخت و پاش کودکان خود خلاص شوند اقدام به خریداری جعبه‌های اسباب بازی می‌کنند این جعبه‌ها معمولا دارای درب‌های محکمی هستند که ممکن است هنگام خارج‌سازی اسباب‌بازی توسط کودکان روی سر آنها بیافتد و به سرو گردن آنها آسیب وارد کند لذا بهتر است از انواع پارچه‌ای و سبک آنها استفاده کنید به همین منظور بهتر است درب آنرا بردارید و یا اینکه از جعبه‌هایی استفاده کنید که دارای منافذی باشد که اگر کودک درون آن گیر افتاد راهی برای تنفس داشته باشد اما در مجموع انواع پلاستیکی آنها بیشتر توصیه می‌شود.

جعبه اسباب بازی

وسایل مورد نیاز کودک را با دقت انتخاب کنید

مقالات مرتبط