محافظت از کودکان در برابر ذرات معلق پاییزی

مواد آلرژن یک تهدید جدی برای سلامتی کودکان محسوب می‌شود چرا که احتمال ابتلا به آسم را در آنها بالا می‌برد همچنین از آنجاییکه کودکان به دلیل تعداد تنفس بیشتر نسبت به بزرگسالان به هوای سالم تری احتیاج دارند داشتن هوای عاری از مواد آلرژن برای آنها بیشتر ضرورت پیدا می‌کند. بدین منظور والدین باید کودکانی را که بیشتر مستعد ابتلا به آسم و آلرژی هستند در کنترل خود داشته باشند. یکی از راههای ورود گرد و غبار در پاییز از طریق پنجره ها است چرا که این فصول یا بعبارتی 6 ماهه دوم سال کودکان آسیب پذیر تر می شوند.

autumn_kids_2


یکی از راهکارهای بسیار موثر، بستن راههای ورودی هوا به داخل منزل است. اولین راههای ورودی، پنجره ها و درزهای در هستند گرچه می توان با نصب توری از ورود هوا و ذرات و گرد و غبار پیشگیری کرد اما بهترین کار محکم کردن و از بین بردن محل های ورود هواست، جایی که معمولا به دلیل مشکلات ساختمانی معماری مناسبی ندارد.


برای رفع این مشکل می‌توان از محافظ لبه شفاف استفاده نمود. این محافظ ها فقط برای نصب در فضاهای داخلی استفاده می‌شوند واین قابلیت را دارند که به اندازه‌های دلخواه بریده و در محل مناسب نصب شوند و در محیط‌های تخصصی مثل مهد کودک‌ها و مدارس  مورد استفاده قرار گیرند. این محافظ‌ها از مواد اولیه دوستدار کودک و سازگار با محیط زیست ساخته شده و می‌تواند هم مانع از ورود هوا به داخل محیط خانه شود و هم هنگام برخورد کودک با این زوایا از آسیب دیدگی سر آنها پیشگیری کند علاوه بر اینکه نظافت بسیار آسانی دارد.

autumn_kids_3


با انجام این کار هم از ورود ذرات معلقی که معمولا در پاییز فراوان هستند پیشگیری می کنیم و هم گرد و غبار را به خانه و یا محیط درس کودکان دور کرده ایم.

محافظت از کودکان در برابر ذرات معلق پاییزی

مقالات مرتبط