تاثیر تبلت بر کودکان : به کودک خود اجازه نمی دهم که از تبلت استفاده کند؟

قصد ما در پادیاو  از این مطلب نگران کردن خانواده ها نیست. همچنین نمی خواهیم عنوان کنیم که ما بهتر می دانیم و یا برعکس خانواده هایی که به کودکان خود اجازه می دهند از تبلت استفاده کنند والدین خوبی نیستند. بلکه هدف ما تنها اطلاع رسانی دقیق و درست است؟مضرات تبلت و گوشی موبایل برای کودکان ، استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت برای آرام کردن کودکان نوپا موجب تاثیراتی بر توانایی یادگیری و خودکنترلی آنها خواهد شد .

Are_tablet_computers_harming_our_childrens_ability

هر کودکی متفاوت است و هر خانواده ای روش تربیتی خاص خود را دارد. اما این موضوع را در نظر داشته باشید که تلنولوژی در حال پیشرفت است و اندازه تبلت ها و گوشی ها در حال تغییر. کودکان نیز با مشاهده هر نوع تغییر تمایل به داشتن و دریافت آن دارند که این موضوع بسیار بد است و باعث زیاده خواهی و طمع آنها می شود. این در واقع اولین مضرت داشتن تکنولوژی برای کودکان است چرا که در این حالت خود را در مقام مقایسه با هم سن و سالانش قرار می دهد به همین علت چنانچه به خرید تبلت برای کودک خود تن داده اید حتما به این موضوع توجه کنید که طبق مد روز نباشد و ارزش قیمتی متوسطی و یا حتی پایینی .داشته باشد.

Are_tablets_good_for_children

تاثیر تبلت و موبایل با ارتباط کلامی کمتر کودکان

زمانی که کودک ما از این تکنولوژی استفاده می کند کمتر حرف می زند و ارتباط کلامی کمتری برقرار می کند این همان چیزی است که نباید اتفاق بیافتد و بدین مفهوم است که ماهم باید موبایل و تبلت خود را در خانه خاموش کنیم.

تاثیر تبلت بر خواب راحتتر کودکان

همانطور که شما بعد از مشاهده موبایل خود به راحتی به خواب نمی روید کودکان نیز بعد از بازیهای متعدد با تبلت خود خواب راحتی ندارند چرا که این بازی ها تحرکات مغزی را بالا می برد.

ختم کلام

استفاده از تبلت آنهم برای مدت کوتاه تنها در صورتی توصیه می شود که مدت زمان استفاده از آن محدود، بازیهای آن هوشمندانه و زمان بازی با آن مشخص باشد در غیر اینصورت نبود آن مفید تر خواهد بود.

The_best_tablets_for_children

تاثیر تبلت بر کودکان : به کودک خود اجازه نمی دهم که از تبلت استفاده کند؟

مقالات مرتبط